European Youth Award 2015

#EYA2015 Winners Festival in Graz, Austria. Get your tickets here https://eu-youthaward.org/ticket_order

#EYA2015 Winners Festival – November 18-21, Graz! Be there! @EYAgraz  https://eu-youthaward.org/ticket_order

Don’t miss #EYA2015 Winners Festival – November 18-21, Graz! @EYAgraz  https://eu-youthaward.org/ticket_orderhttp://eu-youthaward.org/ticket_order

Take the chance to meet the outstanding #EYA2015 winners in Graz, November 18-21. Get your tickets here: https://eu-youthaward.org/ticket_order

FACEBOOK

#EYA2015 Winners Festival coming up! Save the date November 18-21 and get your tickets here: https://eu-youthaward.org/ticket_order

Don’t miss the chance to be part of the #EYA2015 Winners Festival and meet the outstanding winners in Graz, November 18-21. Get your tickets here https://eu-youthaward.org/ticket_order

Check out the program for the #EYA2015 Winners Festival https://eu-youthaward.org/program_day_1_2015

Lots of great keynotes, workshops and presentations you shouldn’t miss! November 18-21, Graz – get your tickets here:  https://eu-youthaward.org/ticket_order

 

Datum: Mi 18.11.2015 – Sa 21.11.2015
Download: Termin (ICS-Datei)

Veranstaltungsort: Graz
Deutschland

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on xing
XING
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
E-Mail
Share on print
Drucken
Werbung

Top Jobs

Keine Top-Jobs gefunden
Werbung

Redaktionsbrief

Tragen Sie sich zu unserem Redaktionsbrief ein, um auf dem Laufenden zu bleiben.

Werbung
Werbung

Aktuelle Ausgabe

Topthema: Von online zu offline: Warum Online-Marken in den stationären Handel gehen

Euroshop 2020 – für Pure Player ein Muss

Mehr erfahren

Tragen Sie sich jetzt kostenlos und unverbindlich ein, um keinen Artikel mehr zu verpassen!

* Jederzeit kündbar

Entdecken Sie weitere Magazine

Schön, dass Sie sich auch für weitere Fachmagazine unseres Verlages interessieren.

Unsere Fachtitel beleuchten viele Aspekte der Digitalen Transformation entlang der Wertschöpfungskette und sprechen damit unterschiedliche Leserzielgruppen an.